16/04/2009

Nog 51 dagen te gaan

.
De markt van Vorst van deze morgen was een ramp om campagne te voeren. De markt was te klein en de mensen verstonden geen Frans of Nederlands. Ik stond zelfs versteld over het feit dat er nog zoveel analfabetische mensen rondlopen in Brussel. We zijn dus maar vertrokken naar een markt in Ouderghem. Ookal was het daar een volledig ander publiek, ook daar was het pure tijdverspilling door een te weinig aan mensen. Zelfs de marktkramers verveelde zich dood! Niet echt een productieve dag maar dat hoort er nu eenmaal bij.
Ik heb de foto’s van de fotoshoot eens bekeken. Ik ben niet iemand die speciaal graag in de schijnwerpers staat maar voor de partij doe ik het met plezier. Ik vind mijn individuele foto’s niet echt interessant maar ik heb er eentje gevonden op een groepsfoto die ik wel ok vind.
















Hieronder vind je nog een foto van de jongeren van de partij. Nederlandstaligen en Franstaligen samen!









Geen opmerkingen: