28/04/2009

Nog 40 dagen te gaan

.
Ik heb vandaag mogen opmerken dat lijst SLP heel jonge personen heeft naar voren gebracht. Ik vind dat persoonlijk fantastisch! Van een progressief gedachtegoed gesproken! Zeker na de conclusies van de Staten Generaal. Ik wou dat het in onze partij ook zo zou kunnen verlopen maar onvoorziene omstandigheden hebben er anders over beslist. We zijn dan ook een beginnende partij die moet beslissingen nemen naar gelang bepaalde prioriteiten.
Vandaag ook nog langs de Beursschouwburg geweest maar dat was een flop. Bijna geen volk is daar opgedaagd om naar Johan Verminnen te komen luisteren maar het was wel de occasie om eens goed bij te praten.
Ik heb gisteren het plezier gehad twee kleine fietsjes te mogen ontvangen om om te vormen in ProBruxelse fietsjes. Elke keer ik de kleine fietsjes zie verschijnt er spontaan een glimlach op mijn gezicht, het werkt aanstekelijk! De kleinste fiets ga ik aan Marcelleke opdragen. Het is een beetje een ode aan Chez Marcel van het café op het vosseplein.
De tweede fiets zal Jules noemen, ode aan de eigenaar van de fietsen die recentelijk is overleden.
Dani Klein was vandaag op TV Brussel. Ik zal hier morgen de reportage plaatsen.

Geen opmerkingen: