31/05/2009

Nog 7 dagen te gaan

.
Weer een super drukke dag. Eerst zijn we naar de opening van het Magritte museum geweest. Daar was wel veel volk maar naargelang de dag vorderde werden het meer en meer toeristen en dat is voor ons niet zo interessant. Dus zijn we naar een markt geweest in Bocksteal waar desondanks de grote aanwezigheid van rood, toch veel mensen geïnteresseerd leken. In de namiddag zijn we eventjes op een Flash Mob geweest maar ik moet zeggen dat ik er niet veel van heb begrepen. Daarna zijn we vlug doorgegaan naar de beursschouwburg waar Jan Verbeke in debat was met lijst Dedecker en dit werd opgenomen voor TV Brussel. Het zal waarschijnlijk heel binnenkort uitgezonden worden want het uitzenden na de 7de zou niet echt nuttig zijn.

Gisteren heb ik spijtig genoeg mogen constateren dat ons Marcelleke voor de tweede, en waarschijnlijk definitieve keer, gestolen is. Ik ben dus deze namiddag gaan klacht indienen. Ik ga van de occasie gebruik maken om overal in Brussel kopietjes te hangen met het bericht dat een fiets gestolen is. Dat is dan tegelijkertijd een beetje reclame voor Pro Bruxsel!
Na het debat zijn we nog eventjes naar de Jazz Marathon geweest op het sint Katelijke plein waar we weer een paar stemmen hebben kunnen winnen voor Pro Bruxsel.
In het terugkomen van Brussel zag ik een communist onze affiches overplakken op de officiële verkiezingspanelen. Voor ons was er een politiewagen en die keken geamuseerd toe…

Geen opmerkingen: