24/05/2009

Nog 13 dagen te gaan

Soms vraag ik me wel af hoe groot het ”clown-gehalte”moet zijn van een politieker. Vandaag , op de zuidmarkt zijn we Fouad Ahidar van SPa tegen gekomen….fruit aan het verkopen in een kraam. Twee minuten daarna staat hij vollenbak campagne te voeren en zegt hij tegen de andere mensen dat ze moeten opletten met ons omdat we niet te vertrouwen zijn. Ik heb daar gewoon op geantwoord “mais qu’il est mechant!” Daarna is hij heel melig komen doen alsof hij het niet meende. Ik begrijp die persoon niet echt want wij hebben hem nooit iets misdaan en toch vind hij het nodig om elke keer weer in de aanval te gaan. Wij hebben van in het begin besloten dat we altijd de gulden middenweg zouden kiezen. Ik zal hem dus nooit persoonlijk aanvallen maar dat wil niet zeggen dat ik de waarheid ga verdoezelen. Volgende foto’s zijn beelden van Fouad Ahidar “aan het werk” in zijn fruit standje. (Ik dacht dat er tijdens de campagne geen producten mochten worden verkocht of weggegeven?)



























Het was een prachtige dag vandaag maar ik ben wel verbrand door de zon. Ik hoop nu maar dat het iets oplevert.


1 opmerking:

chantal liesse zei

Bedankt voor de mooie foto !