7/05/2009

Nog 31 dagen te gaan


Vandaag nog vlug een vergaderingetje gehad om de laatste handtekeningen te plaatsen om de lijsten zaterdag binnen te kunnen brengen. Ik heb vandaag spijtig genoeg een interview met twee andere Pro Bruxselaars voor Tv Brussel moeten afzeggen want ik moest echt nog eens naar school gaan. Ik heb vandaag ook forfait moeten geven voor een debat van de jeugdraad van de VGC. Ik had het nochtans dolgraag gedaan. Het wordt moeilijker en moeilijker om de studies met de politiek te combineren en dat in een tijd dat de examens voor de deur staan. Ik weet niet hoe dat in andere partijen gebeurd maar ik kan me voorstellen dat de actuele politiekers hun prioriteiten niet naar het parlement toespitsen maar eerder naar de campagne toe. Binnen een partij die bestaat uit burgers is dat niet mogelijk want die hebben allemaal een betrekking of studeren. Het vergt dus echt wel heel veel idealisme en heel korte nachten om nog de tijd te vinden om de twee te combineren. Het is nu 1 uur smorgens en ik moet er morgen vroeg weer uit om 6uur. Gelukkig bestaan er middelen zoals Red Bull om de neveneffecten te verdoezelen. Hoe lang ik dat kan uithouden weet ik niet maar de motivatie en met het einddoel in zicht moet dat wel lukken tot het einde. Ik heb gisteren de fietsen van plaats veranderd zodat men niet kan zeggen dat ik fietsen stort ofzo. Tot mijn grote plezier heb ik mogen constateren dat iemand het al had opgemerkt en me een bezorgt berichtje had gestuurd. Goed te weten dat mijn verwezenlijkingen goed in het oog worden gehouden!

Geen opmerkingen: