18/05/2009

Nog 20 dagen te gaan

.
Normaal gezien zouden we naar Belgavox gaan vandaag om campagne te voeren maar daar waren we niet welkom. Dus zijn we maar naar Cyclocity het feest van de fiets, getrokken. Daar was eigenlijk niet zoveel volk maar de sfeer was er wel zo dat mensen makkelijk aanspreekbaar waren. Ik heb alleszins mijn gading daar gevonden want als fervente fietser was er eigenlijk echt wel heel veel informatie te vinden. Ik heb er ook van geprofiteerd om informatie in te winnen over de veiligheid van fietsers op de weg. Er was ook heel veel informatie over mobiliteit binnen Brussel te verkrijgen. Perfect studie materiaal dus om de situatie eens van dichtbij te bekijken.
Ik ben daarna nog eventjes naar Stadskriebels geweest aangezien dat een Nederlandstalig evenement was en er veel jonge mensen aanwezig waren was dat zeker de moeite waard.
Vandaag was Philippe Delstanche , voorzitter van Pro Bruxsel, uitgenodigd in het programma Mise au Point op de RTBF. Ik heb een compilatie gemaakt van zijn toespraken.


Ik heb ook nog een cartoon gevonden in een Turkse krant.




En dan zijn er nog onze eigen advertenties die nu verschijnen in Brussel Deze Week.

Geen opmerkingen: