8/05/2009

nog 30 dagen te gaan

.
Vandaag blijft er nog juist een maand te gaan voor de verkiezingen. Erg spannend want zaterdag brengen we onze lijsten binnen op het justitie paleis. Ik ben daar, gelukkig, nog nooit binnen geweest maar aangezien het een monument van een gebouw is kijk ik er al naar uit. Veel mensen weten het niet maar ons gerechtsgebouw is het grootst gerechtsgebouw van Europa. En dat voor een klein landje zoals dat van ons.
Een lijst binnen brengen: wat houdt dat allemaal in? Heel veel papierwerk, heel veel handtekeningen en heel veel mensen die moeten getuigen. Ik denk dat we zeker de mensen niet vergeten die vanuit pure idealisme gekozen hebben om op onze lijsten te staan. De Franstalige en de Nederlandstalige lijsten samen tellen toch ongeveer 100 mensen wat al kan tellen! Ik zal zaterdag een uitgebreid verslagje uitbrengen van de indiening van de lijsten bij de rechter.
Ik heb nog twee retro affiches gemaakt om toch maar het ECHTE probleem van Brussel te benadrukken.


Geen opmerkingen: