27/05/2009

Nog 10 dagen te gaan

.
Nog 10 dagen te gaan en nu begin ik pas echt de stress te voelen. Ik heb juist 1500 flyers ontvangen die ik nu kan verdelen. Dat moet in die 10 dagen gebeuren, dat wordt dus nog vele markten aflopen, vele brievenbussen opvullen en zoveel mogelijk verdelen aan kennissen en familie.

Vandaag zijn we naar de markt van Evere geweest en het is tof te zien dat de mensen ons daar al heel goed kennen. Ook veel meer Nederlandstalige mensen. Ik heb er ook nog een klein fietsje achtergelaten. Volgende week worden we op deze markt gefilmd door Tv Brussel (of was het Télé Bruxelles?) dus zal ik zeker proberen aanwezig te zijn deze keer.
In de namiddag zijn we naar Kastelijnen plein geweest naar een markt die van 14u tot 19u doorgaat. In het begin was er niet zoveel volk maar naar het einde toe was het zeker de moeite waard.

S’avonds nog onze voorlaatste algemene vergadering waar we onze agenda goed gevuld hebben gekregen voor de volgende dagen. We weten nu ook waar we de verkiezingsavond gaan doorbrengen: Jeugdherberg Jacques Brel.

Geen opmerkingen: