23/03/2009

Nog 76 dagen te gaan

Over ons congres zijn er nog een aantal dingen te vertellen maar daar ga ik mijn tijd voor nemen aangezien het zoveel is.
Vandaag stond er bijvoorbeeld een artikel in de morgen met een foto van Dani Klein. Ik heb het artikeltje nog niet gezien maar zodra ik een kopij heb publiceer ik het hier. Ze beweren dat Dani ons gebruikt om in de media te komen. Dat terwijl het algemeen geweten is dat ze de Brusselse problematiek omtrent verplichte taalkeuze haar heel nauw aan het hart ligt. Dat is ook de reden dat ze haar imago aan de partij heeft geschonken wanneer de partij werd opgericht. De reden dat Dani geen beslissing heeft genomen tot op heden is ook omdat ze vind dat ze de Franstalige lijst verraad als ze op de Nederlandse lijst zou staan en vice versa. Als zangeres zou Dani andere troeven, met minder opinie gerichte doelen, kunnen gebruiken om in de media te komen. Aangezien ze dat vroeger ook niet heeft gedaan is er nu zeker ook geen reden om dat beginnen te doen, En zeker niet via onze partij. Wat niet wordt verteld is het feit dat Dani altijd paraat staat om te helpen, ook achter de schermen van de partij. Als ze echt op zoek was naar aandacht in de pers dan zou ze daar niet in geïnteresseerd zijn. Haar ideeën, mensenkennis en levenservaring in Brussel zijn van cruciaal belang in de goede werking van PROBRUXSEL.

Zoals belooft plaats ik hier de reportages van Tv Brussel en Télé Bruxelles die ze maakten over ons congres.




Geen opmerkingen: